Tugbavepamuguuu ben 23 haftalık hamileyim ve şu ana kadar 2 kere grip oldum. Bende faranjit de var bol sarımsaklı acılı tarhana içiyordum ıhlamur iciyordum acılı yeidgim için burnumu o açıyordu ama uzun sürüyor çok geçmesi ilk 3 4 gün çok şiddetli hastalık oluyor sonrası rutine dönüyor bu süreç de bol bol sıcak şeyler iç terle ari bali da yiyebilirsiniz ve en önemlisi uyku zaten hamilelikden çok uyuyorsunuz hapsirmakdan oksurmekden karnım açıyordu benim de oturarak hapşırıyordum korkuyordum ve hepsi geçiyor