Anne_oluyorum çok geçmiş olsun inşallah sağ salim hastaneden çıkar. Prematüre bebekler çok güçlü bunu unutma 💪
Hastanenin sizden mama talebi oldu mu ? Bazı hastaneler kendi aldiklari mamayı veriyor. Ama eğer sizden isterlerse de SMA güzel mama. Ben ilk hafta bebeğim emmedigi için onu kullanmistim. Ama sütünü sürekli sağ. Şuan istemeseler bile birkaç hafta sonra isterler. Sağ buzluğa at. Süt artırıcı olarak LACTAMİL süt arttırıcı toz var beyaz bı toz o çok guzel. Her gün 1 bardak içmek bile göğüsleri doldurmaya yetiyor. Tabi herkese yarar mı bilmiyorum. Mama konusunda doktorla konuşursan daha doğru olur. Her mama her bebeğe yaramıyor. Gaz yapabiliyor, ishal yapabiliyor. Doktor en doğru şekilde yonlendirir