Emossssm Geçmiş olsun. Bende 8 Nisan da kürtaj oldum kalbi durduğu için. İlişki 20 gün yasaktı. Doktorum 2 ay bekle dedi. 2 adet gördüm. Bu arada sebebini öğrenmek için kan pıhtılaşma testi yaptırdım. 2 genimde pıhtılaşma çıktı. Adetim dün bitti şimdi tekrar başladık denemeye. Tabi doktorunuzun dediği şekilde ilerlemek daha iyi olabilir sonuçta herkesin vücudu, iyileşme zamanı aynı değil