Bende yaşar beye gidiyorum 2.gebeliğim bu sefer burda çok övüldüğü için gittim aşırı kalabalık bir doktor yani çok ilgili alakalı bişey anlatmıyor bence hasta yoğunluğundan dolayı, hemen kontrol edip ölçüm yapıp gönderiyo bebekle ilgili durumları açıkcası bana söylemedi hiç, ilk hamileliğimde mustafa altundağ a gitmiştim oda çok iyi kibar ilgileniyor en azından onda bu kadar aşırı sıra hiç beklemiştim.