deryaikov__ aşı karşıtı ya da yanlısı değilim ama çok uzun süre hemşirelik ve sterilizasyon koordinatörlüğü yapmış biri olarak tıp kitaplardan daha fazlasıdır. Sadece okumayla da riskleri analiz edecek bir durumu yok malesef. Keşke olsa. Umarım aşı yaptıran ya da yaptırmayan kişiler hiçbir insan sorun yaşamaz. İnsan hayatı için yeterli donanım ve mesleki bilginiz olmadan kimseyi yönlendirme yine bunun vebali oldukça ağır. Bir kitap okumakla insanlık tarihinden beri var olan bir bilimi anlamanız mümkün değil. Üzgünüm cevabınız oldukça komik.