Ozgeccc- gunes88 diyetisyen hep erik çilek yazıyor karpuz yaz kavun yaz diyorum olmaz diyor erik yenebilir yani gebelik şekeri yok ama olmasın diye diyet yazdırıyorum
Gulserencan gunes88 yenilebilir ama çok yiyeceksiniz üzerine bir kase yoğurt veya bir bardak süt-kefir gibi bişey içmeniz lazım
SimgeGktg Of ben de 37 haftadayim suan ve son bir haftadır çılgınlar gibi yiyorum papaz erigini 🙈🙈🙈 umuyorum yukseltmiyodur inşallah amin 🤲❤️