Canimkizim_mv Zynpbal_ yaaa maşallah ne kadar güzel 🩷 kaç haftalık gebesiniz hangi ilacı kullanıyorsunuz
Canimkizim_mv Zynpbal_ bende 34 haftalığım doktorum bir tane hap verdi. Kaşıntılarınız bitti mi bir de doğum tarihiniz belli oldu mu ? Erken alınıyor diye duydum bebek.
Zynpbal_ Canimkizim_mv Benim kaşıntım yoktu aslında değerlerim çok yükselmişti ilaçla düştü 37 yi geçmemesi lazım diyorlar ama daha doğumla ilgili konuşmadık
Canimkizim_mv Zynpbal_ kaçtı değerleriniz. Benim kasintim var bı kac gündür yoktu dün gece gene olunca acaba çıktı mı düşündüm tekrardan
Zynpbal_ Canimkizim_mv İlk öğrendiğimde Alt 170 Ast 40 dı 3 gün sonra tekrar baktırdım biri 280 diğeri 80 di ilaç kullandım bir hafta referans aralığına düştü diyet önerdi mi size yasak olan yiyecekler var mı
Bendenbitanedahayok Merhaba ,kolestaz denilen rahatsızlık tiroid nedeni ile mi yoksa karaciğer rahatsızlığınfan dolayı mı meydana geliyor ? Belirtilerini yazar mısınız ? Bir de Dr um 30. Haftadan itibaren inceleyelim kolestazini dedi ama ? Öncesinde incelenmiştir mu ?
Canimkizim_mv Bendenbitanedahayok merhabalar karaciğerden geliyor. Karaciğer enzimlerinin yükselmesi. Vücudumda inanılmaz bir kaşıntı vardı cildiyeye gittim bazı testler yaptı ve karaciğer emzimlerim yüksek çıktı. Ordan da dahiliyeye yönlendirdiler
Rabia_91 Canimkizim_mv başka belirtileri var mı acaba bu kolestazın. Durduk yere anlaşılır mı ki, illa kan tahlili mi yapması lazım doktorun. Bi belirti yoksa yapmaz ki.
Canimkizim_mv Zynpbal_ hayır doktorum verdiğim ilacı kullan bol su iç dedi eğer düşmez ise bebeğin alınması gerekiyormuş. Bende o yüzden post açtım aslında bu hastalığı geçirenler var mı diye merak ediyorum
Zynpbal_ Canimkizim_mv kontrolden geldim şimdi değerlerim düşmüş olmasına rağmen 37. Haftamda bebeği alıcak doktorum :(
Canimkizim_mv Zynpbal_ değerleriniz kaç acaba şimdi ? Üzülmeyin bence en azından 37. Haftayı görüyor 💜 şuan 34 haftalık gebeyim acaba benim sonuçlarım ne olucak diye düşünmeden edemiyorum
Zynpbal_ Canimkizim_mv Biri 35 diğeri 18 olmuş ilaçla düşüyor canım seninde düşmüştür inşallah korkma