Kızlar merhaba bikaç gündür kahverengi bazen pembe bazen kırmızı kanamam vardı hemen doktora gittim 3 adet iğne verdi geçmezse gel dedi. Geçmedi gittim bebek ya da rahimde bir sorun yok dedi vajinal muayene yaptı rahim ağzında yara var şu anda bile aktif olarak kanıyor dedi batikonla temizledi tampon yaptı yara üzerine. Kanaman durunca simir testi alacam dedi şu an yanlış sonuç verebilir dedi. Yaşayan var mı böyle bir şeyi? Kötü bir şey çıkacağını sanmıyorum gebelikte rahim ağzı çok hassaslaşıyor yapısı değişiyor vs dedi ama kötüyü de düşünüp gerekli testleri yapmam lazım dedi. İçten içe korktum tabi.. bebekte ve rahimde sıkıntı olmamasına sevinebildim sadece