aybarsaybuke Esraa79 kürtaj öncesi kaçıncı denemede hamile kalmıstınız. Brn normaldede zor hamile kalıyorum aşılama ile olmustu bu
Fndk33 Esraa79 merhaba size birsey sormak istiyordum ben kürtaj olalı 33 gün oldu adet olmadım . Açıkcası korunmadımda . Ama erken gebelik testi yaptım biraz silik . Önceki hamilelik hormonunu mu devam edıyordur yoksa yenisi mi nasıl anlayacagım acaba ?
Gzdde aybarsaybuke evet ama gidince kürtaj oldum daha önceleride kimysal gebelik geçirdim de genelde 2 3 kayıp olunca gelin diyorlar doktorum bana öyle demişti 🥲
Esraa79 aybarsaybuke bilemiyorum bi kaç kez. Ama vakumlu kürtajdan 10 gün sonra kontrole gittiğimde temizlenmişti. Sonrasında hemen kaldım
Esraa79 aybarsaybuke bana 1 2 ay korun demişti aslında ama korunmadım. Doktorunuz ve siz daha iyi bilirsiniz tabi ki❤️ şuan 15 haftalığız.
Antidepresan Kaardelen- Ben ne kadar ısrar etsem de beni uyutup kürtaja almadılar devlette olmuştum berbat bir şekilde abartısız 1 sene etkisinden çıkamadım her gece uykuya dalma esnasında o ses kulağımda çınlıyordu kimseye tavsiye etmem
Gzdde aybarsaybuke o zaman bakılır yanlız eşininde vermesi gerekiyor kan senden alınan bir tüp erken cıkıyor digerleri ayları buluyor cıkması
Bbuusra aybarsaybuke Geçmiş olsun. 1 ay korunun dedi. Bıraktık 2.ayda hamile kaldım. Takviye olarak, iyot damlası, folik asit, b ve d vitamini, kuru yemişler kullandım. Hem kendime hem eşime.