crazymommy minikmucizeemaak Benimde yarın tam 14+0 oluyor haftaya gidince 14+6 olcak resmen aynı gidiyoruz İnşallah haftaya öğrenelim artık kıyafet almak istiyorum bebişime 😂
minikmucizeemaak crazymommy Aynen 2 güncük var aramızda 😂Bana kesinleştirelim dedi bence öğreniriz haftaya kesin Allahın izniyle, ama böyle dediyse bana kızdır gibi geliyor ben dün bi tane kız koyafeti aldım oğlan çıkarsa da giydiririm dedim😂 Arkadaşıma da böyle demiş 1 gafta sonra gidince pembeleri almaya başlayın artık demiş aynı doktorumuz
beyza_77 crazymommy ayy sizle aynıyız dün devlet hastanesindeki doktor bize erkeğe benziyor dedi özelde de 11 haftalikken erkek tahmini yapti. Sizede tahmin söyledi mi doktor. Sizin ultrasonla bizimki çok benziyordu
YigitPoyrazMomm Zekiye45- 11+3 günlük iken gittim ve randevu gün verdiler 12 haftaya denk geldi gitmenin tam zamanı canım çünkü tahliller tarama testi 10 güne çıkıyor
Melekecre Benim ikinci gebeliğim ,tarama testi yaptırmak istemiyorum,yaptirmicam, testlerin sonuçlarında yanilma payı çok oluyor diyorlar
minikmucizeemaak crazymommy Pembe değil de çiçekli müslin bi takım çok hoşuma gitti, bakalım sanmıyorum ben ama yine de kesinleştirmek için bekliyorum işte 😂