noble1 6 gundur kullaniyorum henuz adet olmadim gunumde gecti normalde gcen ay 9 unda oldum hep bi kacgun onceden olur ama halen olmadi bebek icin kullanmaya baslamistim bende acaba omu geciktirdi diye dusundum
1.bucuk yildir olmuyor esimde morfoloji bozuklugu var degeri 0 ama kesin olurum yani hafif ahri gibi sizi gibi bisey oluo zaman zaman usutmusum gibi sanki ama adet agrisi degil gibi test vermek istemiyorum cunki 1 kimyasalim var oyle bekliyorum bakalim