Merhaba kızlar 20+1 gebeyim . Tansiyon aletine karşı aşırı fobim var doktor kontrolünde çok şükür normal çıkıyor doktoruma alıştım için . Şimdi sağlık ocağına ve detaylı ya giricem ama yüksek çıkıp ilaç verecekler. Diye korkuyorum benim gibi bu durumu yaşayanlar varmı nasıl başa çıkıyorsunuz