Birannee1 Kızlar 32+1 haftalık gebelik yaklaşık on gündür vajinamda çok ağrı var kemikleri ağrıyor sanki bacağımı açıp kapatırken çok ağrıyor sizde de olmuş muydu
tahminazengin1 Birannee1 31+5 aynısı bende de oluyo bi kaç gündür hatta gece soluma yatınca bacağımı düz uzatamıyorum resmen vajinama kramplar giriyo bugün de 4 saat uçak yolculuğum var kara kara düşünüyorum nasıl olacak diye😔
Edasak5 Birannee1 evet normal sanırım bende de öyle olmuştu o haftada şuan 35 haftalık olduk hala da ara ara böyle ağrılar oluyor
Birannee1 tahminazengin1 koltugunuzu ayarlıyorlar arkaya doğru yastık falanda getiriyorlar rica edin yardımcı olurlar umarım
Mervemesut93 32 haftadaymm Ve ayağımın üstüne düştüm ayağımı kırdımm güzel anneler dua edermisniz 5.günüm bir an önce kaynasın 😞🤲
Birannee1 Mervemesut93 ayy çok kötü olmuş canım hem hava sıcak hem ağırlaştığımız dönem Allah yardımcın olsun
1asel-duru 33 haftalıgim bende de aynı ağrı var kemiklerim sızlıyor bacak krampları da var birde belim kopuyor hiç ayakta kalamiyorum az kaldı artık doğuma normal bu ağrılar ben sezeryanla doğum yapacağım 45 gün falan kaldı
Birannee1 Hamalp dün doktora gozuktum bunun için canım magnezyum önerdi varsa sende kullan istersen kalça ağrım oluyordu başlarda onu gecirmisti magnezyum
Edasak5 Birannee1 ya bana vitamin önerdi magnezyum içinde mi oluyor anlamadım az kaldı doğuma vitamin ile kilo alırım diye düşünerek içmiyorum
Birannee1 Hamalp azda olsa vitaminlarin içinde var sanırım ama bende ayrı var magnezyum suyun içine atilandan iki kere kullandim geçti çok şükür
Birannee1 Edasak5 bende vitamin hiç kullanmadim kilo alırım diye magnezyum ayrı vermişti onu içtim geçti çok şükür 🤲🏻
Hamalp Birannee1 aslında kanım her şey normal çıkıyor. İlaç hiç bisi kullanmıyorum kanım bile yüksek çıkmış. Maden suyu alayım gidene kadar