Kızlar merhaba herkese günaydın son regl 19 Mayıs normalde geç oluyorum ama dün kahverengi lekelenme oldu açık pembe ve kahverengi olarak çok çok az geliyor adetime daha 1 hafta var bel ağrım göğüs kasintim kasıklarda batma ve göğüs uclarima elim değse bile acı var böyle belirtiler ve lekelenme sonrası hamileliğini öğrenen oldu mu bide goguslerimde bugün fark ettim yeşil yeşil damarlarım belli oluyor 🙄🥺