Mmgndz Miamiamii ben yerleşme kanamasını hamile olduğumu hem testle hem kanla öğrendikten sonra yaşadım. Pozitif çıkmalı diye düşünüyorm çünkü daha kese görülmeden kanda değer yükseliyor ve testlerde pozitif oluyor
Miamiamii Mmgndz benim adetim 5 gün gecikti 3 gün pembe geldi test yaptım negatifti sonraki ay adet olmadım test yaptım pozitifti acaba yerleşme kanaması mıydı diye düşünüyorum