Ilkannelik41 aynı durumdayım, sık sık tansiyonum düşüyor. Konuştuğum doktorlar “yükselmesindense düşmesi iyidir, yükselmesi sıkıntı” deyip duruyorlar. Yükselmesi sıkıntı tamam ama neden bu kadar sık düştüğü hiç araştırılmıyor mesela, tuzlu ye deyip geçiyorlar. Çok can sıkıcı bir durum