Ben de 11 haftalık hamileyim bugun cürük disimi cektirdim, dis doktorum ve kadın dogumcum iletisim halindeydi cekilmesi gerek bebege bir zararı olmaz ona göre islem yapılacak hic endiselenme dediler rahatca cektirdim simdilik uyusuk disim 😔 tek dis röntgeni diye bir sey varmıs ağzın icine kart gibi bir sey yerlestirip düsük seviyede sadece cekilecek disi görüntüledi doktorum