Gamze093 6 aylık hamileyim sürekli ellerim uyuşuyor parmaklarım karıncanılıyor bu durumu yaşayan var mı aranızda kızlar
Tubazeynep Gamze093 Ben yaşıyorum bir aydır parmaklarım resmen uyuşuk şekilde kaldı 🤦 yarın dogumum var bakalım sonrası insaAllah geçer 🤲
Esr_SnL Gamze093 bende aynı şekilde 26 haftadayum özellikle birşeyler yedikten sonra oluyor ellerde ve kollara doğru yarın kontrolüm var bı sorcam bakalım doktoruma
TTtutku Yubiii Esr_SnL Pinklove Tubazeynep Gamze093 ödemden kaynaklı sinir sıkışması ödem sinirlere baskı yapıyor buna karpal tünel sendromu deniliyor doğumdan 1 ay sonra geçti benim iki kolumda da vardı yediklerinize dikkat edin ödem toplıyosunuz
Esr_SnL Kizlar birde sol kaburga altında biraz ayakta kalınca bıçak saplantısı gibi bir ağrı oluşuyor sırt üstü yatinca kesiliyor aceba Bebek büyüdükçe kaburgayami baskı yapiyor sizlerde de var mı…?
Aylinslmci 36 haftalık hamıleyım uc dort gundur hergün sabah kalktıgımda ellerim uyusuk ve karıncalı oluyor. Yarın doktora soyleyecegım