Nesedmrer o haftalar cidden belirsizlik oluyor ama sen yinede çikolata tatlı gibi şeyler ye sol tarafına yat bir süre dinlen bakalım hareketlencek mi . Bazen uyuyo olabiliyolar . Ben de hamileyken hep okurdum çok hareketli vs vs yazıları ama benim bebeğim hiç öyle olmadı yani tekmeleri hissediyodum ama okuduğum gibi çok yoğun sert değildi yok canim uaniyo falan diyorlardı😊 doktor bana bebekten bebeğe fark eder dedi her bebek bir olmaz kendini öyle dinleme ve anlatanlarda dinleme dedi . Bide pletensa ondeyse ozamanda fazla hissetmiyomussun