FtmaBlt Tiroid ilacı kullanıp sabah bulantısı yaşayanlar var mı neler yapıyorsunuz ilaç başka türlü kullanılmıyor ama sabah bulantıları da geçmiyor
Sedaozz FtmaBlt ben yaşıyorum 29. Haftadayiz hala bulantilarım tam anlamıyla geçmedi. İlacı içip camdan kafamı çıkarıyorum temiz hava alıyorum 😅 bir süre böyle beklemeye çalışıyorum
16321 FtmaBlt bende aynı ilaçtan sonra kusunca tekrar kullanma o günlük dediler. Yatakta ilaç içiyorum 10-15 dk olana kadar oturup kalkmıyorum bu şekilde kusma olmuyor çok şükür
FtmaBlt 16321 bunu deneyeceğim teşekkür ederim kusunca etkisi olmuyor gibi geliyor üzülüyorum ama elimde değil maalesef siz kaçıncı haftadasınız
Bendenbitanedahayok İlacı tok karnına içmeye başladım yoksa bünye mümkün değil ,kaldırmıyor ilac bünyeye ağır geliyor malesef . Bu şekilde deneyin isterseniz daha sorunsuz geçiyor ,geçmiş olsun
FtmaBlt Bendenbitanedahayok ilaç tok karna içilmiyor dedi doktorum. Bakalım geçmesini umuyorum henüz 9. Haftadayım
FtmaBlt Bendenbitanedahayok ben daha baktırmadım aylık kontrole gitmemiz gerekiyormuş 9haftadayım şuan
Bendenbitanedahayok Dr uma bahsetmedim henüz ilacı aç karnina için yazıyordu ama icemeyince tok karnına içtim fakat ona rağmen bile etkisini gördüm şükürler olsun size de şifa olsun inşallah . Moralinizi yüksek tutun ve ilacı aç veya tok bı şekilde için değerler yavaş yavaş düzeliyor şükürler olsun
Bendenbitanedahayok 2.30 5.61 ve 0.005 olarak gösteriyor T3 T4 ve TSH ama şu an tüm değerlerim en iyi sınır değerleri içerisinde çok şükür . Değerler sınırı oldukça aşmıştı artık günlük yaşantımı etkiliyordu ama bu ilaç sayesinde yeniden doğmuş kadar oldum