Bugün kontrole geldim 39+5 iz. Suyu azalmış kilosu az artmış boyu aynı falan derken yarın sabah yatış yapalım suni sancı ile doğumu başlatalım dedi doktorum. Korku sardı 🙈 açılmama bakmadı bugün bana dua edin kızlar hızlıca az sancılı şekilde olsun bitsin sağlıkla 🥲