Deletedmom434 iki uc gun once urolojiye gorunmem gerekti bobreklerm icin o da ultrasonla baktirdi radyoloji uzmanina . Bakarken dedi ki sol yumurtaliginda kist var bu 5.ayinda kaybolur. Ben sok oldum. Rapora da lutein mi ne oyle bir kist yazmis bebege zarari olur mu dedim kizdi ben sana 5. Ayda kaybolur hamilelikte olur bu diyorum dedi. Ama daha 5-6 gun once kendi doktoruma muayene oldum kist mist biseden bahsetmedi bana acaba diyorum onemsemedi mi