Yagmurseyhan Arkadaşlar burda doğum yapan ya da yapacak olan var mı memnun kaldınız mı ben şuan özele gidiyorum 39+6 bugün kuzum gelmek bilmiyor suni sancı verilecek heralde ben de baştan beri çam sakurayı istiyordum olmazsa acilden gireyim yatışım olsun dedim
sarellem55 Yagmurseyhan canım ben 40+6 hem özelde hem cam sakur da takipliydim cam Sakura da doğum yapma kararı aldım 1 haftadır iki günde bir gidiyorum acilden muayene oluyorum hiç bi aksilik yaşamadım çarşamba suni sancıyla doğumun başlatılacak çünkü sancım yok inşallah 1 gün içinde sancım gelir 🤦🏽♀️
Melike_02 Yagmurseyhan benim eltim orda doğum yaptı takiii suyu gelene kadar almadılar. Hep gitti geri gönderdiler bi belirti olmadığı için. Zorunda olmadıkça sezeryan yapmıyorlar. Son raddeye gelince Allah korusun bebekte annede bi sorun olursa sezeryana alıyorlar. Eltim 1 gün boyunca suni sancı çekti baktılar açılması ilerlemiyor sezeryana aldılar. Bende orda doğum yapıcam
Yagmurseyhan sarellem55 İnşallah bir an önce kurtulursun canım 🙏🏼🫶 ben takipli değilim hiç gitmedim çam sakuraya acilden gitsem bakarlar mı yatış vs olur mu
Melike_02 sweethome1000 ben geçen rahatsızlanmıştım kasıklarım ağrıyordu bide ayıptır söylemesi ishal olmuştum o Şikayetle çam sakura acile giriş yaptım Altan baktılar bi cihazla çubuk gibi bi cihaz