EdaOnurB anneoluyoruuumm16 ben 36.haftadayim grip oldum doktorum nane limon icebilirsin sadece dedi kac kere de ictim sorun yasamadim
runkli0606 anneoluyoruuumm16 hergün 2 bardak içiyorum 4. Aydan beri solunum yollarım sıkıntılı hamilelik riniti geçiriyorum 7. Aydayım ni sakıncası yok içebilirsin ıhlamur zararlı ama