Mrsceyms Uyuyamiyorum geceleri. Saga sola dönmek zor rahat edemiyorum cok dertliyim anneler. Sizler nasilsiniz🤧
Smlaa Mrsceyms 32. Haftadayim ve ben de oyleyim ya o hiç durmuyo içerde uyandiriyo ya da sürekli bı yerlerim agriyo
Dgdmoztrk Mrsceyms başına sıcak su içersin 1 -2 damla lavanta yağı damlatılmış su koyar isen ve elmayı haşlayıp içersen uyku sorunu yaşamayabilirsin.
Mrsceyms Smlaa evet bir de hareketler var sertlesti iyice vuruslari. Kasik agrisi da cabasi oy oyy dogursak fa rahatlasak
pelinden Smlaa yaa sizin bebiş de hareketli mi 🙈 maşallah bizimkine geceleri bişi oluyor durduramıyoruz 😂 umarım bi sıkıntısı yoktur diyorum doktor normal hareketli olması iyidir diyor..
Tubi045 Selam bende 30. Haftamdayim varis bacak kramlari gece uykuda gelen sağ karın katılması ve 3 aydır sıcak basmasindan geregi gece uykusu nedir bilmiyorum :( uyumaya hasret kaldım resmen
Mrsceyms Gunisigim Aha bir sarki daha dolayalalim agzimiza. Yangiinn yerii hep buralar sayendeee yok sikayettt😂 hersey oglumuz ve kizimiz icin
Mrsceyms Dgdmoztrk Uykusuzluk icin mi bunlar. Uykum oluyor aslinda ama donerken ki agrilar ve tuvalete kalkmak meselesi surekli beni perisan ediyor. Yine de deneyeceğim 🙏🏻🙏🏻
Mrsceyms Gulsum85 Ay ne guzel yer. Tadini cikarin. Ama evet anliyorum sicaga asla dayanamiyorum. Allahtan karadeniz de yasiyorum yagisli ve serin olabiliyor bu aralar rahatim
Mrsceyms Pamuk Haha ne demekk😄 delirecegimm acip acip oynayasim geliyor. Zaten perisanlardayim amannn
Okayss Mrsceyms 31+4 hiç uyku yok vücudum uykusuzluğa kendini alıştıyor heralde sağa sola dönmek ayrı bel ağrısı pöç batmasıda ayrı problem 😔
M2k2_i-2 Mrsceyms 35. Haftam bitiyor bugün günlerden çekiyorum bu sıkıntıyı artık doğurmak istiyorum diyr bağırıyorum o kadar ki yoruldum uykusuzluktan sürekli yorgun olmaktan
Mrsceyms M2k2_i-2 Sizin daha yakin zaman en azindan dayanin. Bende cok bunaldim ayaklarim da sisiyor hemen. Vucudumu taniyamiyorum artik yetişemiyorum hicbir ise guce. Bazen bana da aglamak geliyor
M2k2_i-2 Mrsceyms ay bende öyleyim valla ayaklarım beni taşımıyor artık diyorum rabbim hepimizin yardımcısı olsun inşallah