Bbuusra hayır düşük yaptığımı anladı tabi ama bir önlem alınmadığı için 2.düşük yaptım oysaki genetik baktıralım diye bi öneri ile gelmedi 3 düşüğe bile normal gibi anlattı bana ama şu an ki doktorum neden 2. Düşükten önce hemen nedenine bakılmadı diye her şeyime baktırdı.Instagrama fotoğraf video takipçi için uğraşan doktorlar bana güven vermiyor artık.