Kuzum ben 7 yıldır baya tiryaki Bi şekilde sigara içen birisiydim, eşim de aynı leklkde hatta daha uzun yıllar sigara kullanan birisi, hala kullanıyor. Bizim bebeğimiz Bi kere korunmasız ilişkiden oldu Allahıma şükürler olsun, sigaranın zararları elbette ki var yok diyemem ama sen ne kadar bebeğim neden olmuyor diye stres yaparsan o kadar olması uzun sürecek emin ol, sigarayı bıraktığınız da çooook iyi olmuş etkisi ne zaman geçer bilmiyorum ama tek tavsiyem sakın stres yapmayın. Rabbim naisp ederse olur inşallah 🦋