Dilaraanl iki türlü de doğum doğumdur lütfen yanlış anlamayın ama bilginiz olsun belki araştırmak istersiniz.. eğer doğumunuz başladıysa ve çatınızın dar olduğunu söylediyse bi nebze anlarım.. aslında yine anlamam nedense bi türk kadınlarının çatısı dar 🤦 neyse çatı doğum başladığında bile değil, doğum anında genişleyen, şekil alan bir yapıya sahip.. normal doğum oranlarının düşük olduğu ülkelerde çatı muayenesi diye bir kontrol şekli yok.. daha 38+larda olan ve doğum belirtisi olmayan bir gebeye çatın dar denmesi dümdüz yalan.. sezaryen kolayına geldiğinden öyle diyo.. yanlış anlamayın psikolojik olarak normal doğumda korkuyosanız, sağlık açısından herhangi bir risk varsa yada benim canım sezaryen istiyo diyosanız elbette sizin kararınız Rabbim sağlıkla kavuştursun.. ama normal doğum isterken doktor zorbalığından dolayı sezaryene mecbur bırakılıyosanız diye yazmak istedim.. bu arada bu çatı mevzusunu ben doktorumdan öğrenip araştırmaya karar verdim hani öyle boşş google bilgisiyle sallamıyorum.. tekrardan Rabbim sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin..