Ahsenirem bu arada çok seyehat eden biriyseniz park yatak iyi oluyor.ben 3 tane eskittim her yere götürdük annemler ve eşimin ailesi şehir dışında olduğu için hemen hemen her hafta bir yerdeydik tatillere de götürdük.ahşap sallanan beşik te aldık o evde durdu 3 yaşından sonra onu kullandı şuan 6 yaşında kızım ahşap beşik büyüyen beşikti onu büyüttük hala onu kullanıyor.
2. Bebeğim olacak inşallah ona da park yatak düşünüyorum.bu arada biz çok salladığımız için beşikte ve ucuz ürünler kullandığımız için çabuk deforme oldu ;)