K-1997 hayır canım sakın böyle düşünme. Ağrının bir etkisi yok ki gebelik için. Olup olmaması çok önemli değil. Daha 9.günün acele etme böyle düşünmek için lütfen olumlu düşün olumlu güzel sonuçlar alalım. Benimde bugün neredeyse yok gibi artık çizgi. Yarın son kez yapacağım kesin negatifi görmek için. Sonra yapmayacağım artık 14-15. Gün yaparım belki. Gereksiz stres olmak istemiyorum çünkü