Hatice333 Kızlar iğnenin 7. Günü bugün ve dayanamayıp test yaptım bir tane negatif çıktı iğnenin etkisi 11-12. Gün falan geçiyor diye okumuştum bu kadar erken geçmesi normal mi acaba etkisi hiç belirti falan da yaşamamıştım hiç etki etmedi mi bana acaba 😔
myangelson Hatice333 normal iğne etkisi kişiden kişiye değişiyor seninki erken gitmiş. 14. Gün normal kaset test ile gebelik testi yaparsın
Dmrsm Hatice333 kuzum kişiden kişiye değişir benim iğne etkisi bn daha önce yaptırmıştım bir kez 5. Gün baya pozitif 9. Gün silik 12 . Gün negatifti
K-1997 Hatice333 merhaba benim bugün 6. Günüm çatlama iğnesinden sonraki ve test yaptım çok çok silik çıktı çok su içiyorum bilinçli olarak ona bağladım acaba hamilr kalabildiniz mi
Sedoliko Hatice333 konuda iğneden sonra 7.gün negatif çıktı demişsiniz testte. O ay mı hamile kaldınız acaba 😀 kendimi teselli etmeye çalışıyorum bende , bugün 7.günüm ve çok zor görünen çizgi var. Etkisi geçmiş gibi iğnenin
Hatice333 myangelson inşallah normaldir canım bi an umutsuzluğa korkuya kapıldım inşallah pozitifi görürüm bu hafta
myangelson Hatice333 umutsuzluğa kapılacak bir durum yok dediğim gibi bazı kişilerde vücut çabuk atıyor iğne etkisini neye göre oluyor bilmiyorum da. Rabbim hakkında hayırlısını versin inşallah 🤲🏻
Hatice333 Dmrsm bi 5 dk sonra silik çizgi çıktı gibi ama kuruma da olabilir etkisi bu kadar çabuk geçince ne bilim herkes 12. Güne kafar pozitif çıkıyor falan deyince baya pozitif çıkacak sandım
Hatice333 K-1997 canım iğne etkisi 10. Gün falan geçiyor 6. Çok erken iğne etkisi olma ihtimali çok yüksek . Şükür hamileyim ben sende inşlalah 12. Gün test yap pozitif görürsün inşallah 🙏🤗
Sunaya K-1997 ay benimde 6 gün oldu iğne yapalı kasık ağrılarım iğne vuruldugum günden beri var sizinde varmı agri6 beraber bekleyelim
K-1997 Hatice333 ! https://mutluresim.com/images/2023/09/14/n2R8cL.jpg[](https://) sabahki testim buydu canım çok silik var
Hatice333 K-1997 en erken 10. Gün yap canım silikse etkisi geçmiştir zaten 12. Günden sonra pozitif çıkıyor eğer varsa
Sedoliko K-1997 bugün ilk idarar ile yaptım daha belirgin çıktı. Dün demek seyrelmişti idrar o yüzden çok net değildi. Sen yaptın mı ?