İlk hamileliğimde tekdene Gülcan yazıcıya gittiğim harika bir doktor ablamın doğumunuda o yaptırmıştı ama bazı sıkıntılardan dolayı fakültede doğum yapmak zorunda kalmıştım Allah razı olsun Fatma Özdemir hocam yaptı❤️ şimdi ikincide yine tekdene Özlem katırcıya gittim kalp atışı duymak için memnun kaldım.. fakülteye gitmeyi yine isterim ama sıra bekleme işini sevmiyorum