Ysmn23 Kızlar bebeğimin hareketlerini 17. Haftadan itibaren hissetmeye başladım. Yalnız dünden beri hiç hissetmiyorum desem yalan olmaz çok korkuyorum doktordan da yeni gelmiştim tekrar gidemem şimdi acaba normal mi😔
GamzeCan busrasafak canm gittim doktora biraz daha iyi dedi haftaya tekrar bakıcak böyle devam ederse normal hayatımıza döneriz dedi cok sükür🤗🙏🏻 Allah razı olsunn unutmamıssın🙏🏻🙏🏻
Deletedmom434 GamzeCan sevindim canım☺️ Bol bol uzan dinlen rahim ağzı uzayabiliyor demiştim sana inşallah daha da toparlanacaksın😘