Yaptuk birşeyler hehe. Dün sabahki teste sonradan bakınca hafif birşeyler görünce akşam dayanamadım yine test yaptım, eczacılar kankalarımız oldu tabi. Bu arada sat 19 Mayıs, bugün yumurtlamanın 12. Günü mü ne artık bilemedim, bir çatlamanın 11. Günüdür falan diyorlar ama, ben 31 Mayıs 1 Haziran’da yoğun sümüksü akıntı ile anlayıp değerlendirdim yumurtlamayı, artık çatladı mı patladı mı bilemem 😂😂 hadi aşkolar dua edin de bu gördüklerim hayal olmasın 😍
