Merve1994-01 Merhabalar, Yarın 37+3 oluyoruz. Doktorum yarın için sezeryan günü verdi. Suyum da azalma varmış ve kilosu iyi dedi doktorum. Riske atmaya gerek yok dedi. Sizce 37+3 çok mu erken?
E_r_s_n3004 Merve1994-01 merhaba benim de aynısını dedi doktorum şuan 36+4 perşembe günü komtrole gidicem eğer suyu daha azalmışsa 38 de sezeryan yapalım bebeğin kilosu da iyi dedi ama bana kalırsa bence doktorlar bayramdan önce yapmak istiyorlar bayram tatillerini rahat geçirmek için benim de kafam çok karışık bu konuda
Daisy0000 Merve1994-01 Şuan 37+4üm 38-39 arasına gün vereceğim dedi.Yüksek ihtimal 19-22 Haziran arasına verecek
Aslibali Merve1994-01 arkadaşım neden erken olsun. Zaten 37. Haftadan sonrası zamanında doğum başlangıcı oluyor lütfen yapmayın böyle. 🙏
Mucizelerim_ Merve1994-01 endişe etmeyin 37+2 de aldım bende oğlumu kucağıma korkulacak bi durum yok dedi doktorum bu haftalarda alınır bu durum normaldir demişti korkmayın
Leman2001 Merve1994-01 bende 38 haftamda ameliyat olucam aramızda 4 gün fark olucak.Bende herşey yolunda ama 38de alalım dedi
nur_bebek34 Merve1994-01 başka doktora gittiniz mi . Gebelikte Tek bir doktorda takılı kalmamak gerek. Çünkü içirde ne kadar kalsa o kadar iyi bence .