Betul-yalcn Merhaba arkadaşlar 24 haftalık hamileyim sabah kanamam olduğunu gördüm ve hastaneye gittiğimde rahim ağzında yaramin olduğunu öğrendim gebelikte bu durumu yaşayanlar var mi acaba tehlikeli mıdır tedavisi var mıdır