Normalde cok usuyen bir insanım ve ayaklarım hep soguktur ama bu sefer gercekten hem sıcak hem de yavas yavas ödem basladı☹️Ben de arada asırı soguk olmasa da serinletici derecede tasa su koyup ayaklarımı rahatlatmaya calısıyorum.İçine lavanta tozu filan da attıgım oluyor ama tabı o işin keyif tarafı🤭