Yaseminki neryden erken doğum yaptigimi bende bilmiyorum risk falan da yoktu kontrollere gittigimde de her sey yolundaydi salı günü yine kontrolüm vardi ama kontrolden bir kac gün öncesinde adet sancisi gibi sancilarim vardi hiç gecmiyordu belime karnima vuruyordu kontrolde doktora soyledim yalanci doğum kasilmalarin baslamis yatış vermem lazım dedi durdurmak icin ilac serum vs yapildi carsamba günü de kanama basladi hafif aradan bjraz gecti suyum geldi acilmam hizla ilerledi derken sevk verdiler acil baska hastaneye gittik doğum yaptim