Yaseminki Son 2 ;) Stres, heyecan karışık duygular içindeyim;) Minigim ne zaman ve nasıl gelmek isteyecek böyle giderse gec gelecek gibi çünkü bende hala bi belirti yok ;( Sizlerde durumlar nasıl?
Zehra_25x Yaseminki son 47 keske tam 38 haftalikken dogsa cok beklemek istemiyorm hemen alaym kucagima 😂☺
anapanda12 Yaseminki son 41 rüya gibi geliyor 😅 erken doğum riski vardı benim Servikal yetmezlikten şimdi kafam rahat gelse de gelsin yeterince büyüdü zor haftaları geçtim diye seviniyorum hamdedyorum tabi yine de doğum anı korkusu da yoklamıyor değil hani 😅 karmaşık duygular içindeyim kızımı bekliyoruz bakalım ne zaman gelmek isteyecek
Yaseminki Zeynepozcan Çok çabuk geçiyor günler son günler hariç ama ;) Hayirli kavuşun insallah bebisinize :)
yeni_anneadayi Yaseminki Çarşamba günü çağırdı suyu azalmış bebeğimin büyük ihtimalle suni verilecek 🥹
Yaseminki mylifemyworld 41 e kadar bekledinizmi:) doktor tavsiyesi ile mi kendiniz mi istediniz birde sanci açılma VS yokmu belki o güne kadar kendisi gelir hayirlisiyla saniye gerek kalmaz benimkide aynı olacak gibi ondan merak ettim :)