shsnm_yrn Merhaba son zamanlarda sadece geceleri çok fazla uyku problemim var aynı zamanda mide yanması sabahları herhalde yorgunluktan uyuya kalıyorum bu durumu yaşayan çözüm önerisi olan var mı 😐
anapanda12 shsnm_yrn mideme süt içmek iyi geliyor 2 bardaktan sonra kesiliyor ve yarım saat sonra uykum geliyor kocamın kokusu uykumu getiriyor diye az ondan da faydalanıyorum 😅 ama bu gece kızım aşırı hareketlilik gösteriyor şuan uyuyamadım süt içip tekrar yatmayı deneyeceğim bakalım hayırlısı
Zehra_25x shsnm_yrn ay bi cozumu yok ben 33 haftalk hamileym hala uyuyamiyorm belimede agri giriyor artk midem yaniyor sutte bitmis 🤦♀️ hamileligin her asamasi ayri zor bebis agirlasip buyudukce assagi baski yapiyor arada kasiklarm agriyo kaburgami tekmeliyo bir an once zamanini doldirsada dogrsak 😂
Pinarlina19 Ben başından beri gaviscon kullandım açıkçası bende bide reflü var perişan ediyordu zararı olmadı çok şükür 2 çeşit var birisi uygun fiyatlı onu aldım hep yandığı an iç mis gibi uyursun ☺️