Hayırlı geceler kızlar 39+4 haftalığım geçen hafta kanamam oldu dün gece de hastaneye sancılarım olduğu için gittim fakat bişi çıkmadı, şuan ise bebeğim her hareket ettiğinde vajinama basınç ve sivri ağrılar geliyor bıçak gibi bu neyin belirtisi ha birde mide bulantısı da var ney bu kızlar ilk gebeliğim lütfen tecrübeli anneler yardımmm 🥺