Ehfjfjcjf Kızlar bugün bu 3 defa oldu ama bu sefer çok kötü 2 saattir geçmeyen bel ağrısı sol tarfima ağrı girdi.yalanci doğum sancısı mıdır acaba endiselenmelimiyim akıntı kanama falan yok
aysenur-1998 Ehfjfjcjf aynı durum tanıdığımın başına geldi doğum sancılıymış ağrılar sollayıp artarsa yani devam ederse hastaneye gidin derim acile
Damla Ehfjfjcjf geçmeyen bel ağrısı bende de var kuyruk sokumunda özellikle gelip giden Bi ağrı olmadığı için dert etmedim vücuda çok yük bindi normal olduğunu düşünüyorum 😊
Nurella86 Ben de aynı durumdayım hem de 2 haftadır düzenli kasılma kanama olmadığı müddetçe normal dedi doktorum
Nurella86 Ehfjfjcjf maalesef çok zor ve başa çıkılması zor bir ağrı parol içiyorum ben bir de magnezyum kullanıyorum biraz hafifletiyor bir de belimi sıcak tutmaya çalışıyorum Allah yardımcımız olsun
Nurella86 aysenur-1998 evet sancılar ritmik aralıklar ile gelirse dediğiniz gibi saat kontrolü yapıyorum ben de
Nurella86 Ehfjfjcjf belli aralıklar ile ritmik gelirse sancınız mutlaka doktorunuza danışın ben saat kontrolü yapıyorum