OkrHalime Merhabalar anneler ilk gebeliğim 17+5 teyiz fakat lavaboya çıktığımda idrar yaparken sol kasığım çok ağrıyor daha sonra geçiyor sizce normal mi yardımcı olursanız sevinirim ☺️
Ask-bebegim OkrHalime canım bende 16+3 haftaligim aynısı bendede oluyor sanırım idrar yolları enfeksiyonu olduğu için bı idrar tahlili verin bende ilaç kullandım ama geçmemis sanirm