İyi geceler kızlar,
Acil öneri istiyorum sizlerden.
İki hafta olacak gül hastalığı diye bir cilt sorunu yaşıyorum uykularım haram oldu kaşınmaktan ve vücudumun heryeri kıpkırmızı kabarık.
Yurtdışında yaşıyorum buradaki doktor hiç bir şey vermedi hamileyim diye çaresiz geçmesini bekliyorum eğer aranızda dermatoloji doktor olan yada yakını olanlar bana yazabilir mi lütfen çok çaresizim 🥹🥹