Canım ben de ödü koparak eli ayağı titreyerek o ameliyat masasına 2 ay önce çıkmış biriyim. O kadar heyecanlı oluyosun ki iğne falan acıtmıyor korkma. Acısı öyle bağıracağın bi acı değil, büyük görüntüsüne aldanma kolumuza vurulan iğne lerin acısı gibi. Bebeğine odaklan, sağlıkla çıksın diye sadece onu düşün iğne falan nedir ki unutup gideceksin bu korktuğun günleri. Bak ben doğumun acısından korktuğum için sezaryen olan, acayyyyip canı tatlı biri olarak söylüyorum bunları 🙊