lorix35 Şu an tam 15+3 hamile haftalardır burun tıkanıklığim gecmiyor doktorum normal oldugunu soyledi okyanus spreyi verdi ama 5 dk rahatlatiyor sonra yine ayni. Nefrs sorunu yuzunden yaşam kalitem düstü resmen. Nasıl geçirebilirim bir oneriniz var mı😕
Gonuel49 lorix35 bende 26 haftalık hamileyim canım valla Bi çözüm bulamadım. Oturur vaziyetteyken Bi nebze iyiyim ama yatınca hiç nefes alamıyorum gözümden yaşlar falan geliyor. Bende bekleyeyim bari yazan biri olur
Zeyneppp96 Kızlar doktorunuza otrivine kullanıp kullanamayacağınızı sorun bazı doktorlar izin vermiyormuş ama benimki abartmadan kullanabilirsin dedi. Sabah akşam yarımşar fıs sıkıyorum yoksa çok daralıyorum. Bir tek o iyi geliyor. Mentollü olanı çok rahatlattı beni ama önce doktorunuza mutlaka danışın. lorix35 Gonuel49
Yagmurmeric lorix35 Bende 32+6 yım bı süredir var bu şikayetim . İlliadin kullandim ama bağımlılık yaptı daha beter oldum bırakmak için üç gün tamamen tıkalı gezdim . Sonra artık ne okyanus spreyi ne illiadin ne otrivine hiç bişey kullanmadım dik bir şekilde uyuyorum hep. Oturuyorum mu yatıyorum mu beli degil 🤣🤣
lorix35 Zeyneppp96 Teşekkürler yarın mutlaka sorucam umarım bende de işe yarar az da olsa rahatlarim☺️🌸
lorix35 Yagmurmeric Ay biliyorum duymuştum o spreyi kullanan herkes bağımlilık yaptigini soyluyor🤭 Oyle bi tikaniklik var ki yururken, yemek yerken bile yoruluyor insan 🤣
Yagmurmeric lorix35 Hahah öyle hamileligin getirdiği şeyler işte geçicek sabır hepimize sağlıkla kucagimiza alalım da hepsi geçici 🙏