yeni_anneadayi 39 hafta yarılandı. Nişan geldi. Karnım düştü. İshal olundu. Mide bulanması yaşanıyor. Suyum azaldı. Sonuç bebitom içerde rahat gelmek istemiyor 😂😂 sizler kaçıncı haftadasınız kızlar🫶🏻
MiniginAnnesiii_ yeni_anneadayi ya bende 39+4 haftalığım geçen hafta kanamam oldu ve o zamandan beri mide bulantısı devam ediyor dün gece hastaneye gittim gece 4 buçuktan sabaha karşı 7 ye kdr Aralıksiz sancı cektm fakat ne açılma nede sancı çıkmadı 😑 sanırım kızım diş çıkarıp gelcek😂
Haticenuuur yeni_anneadayi 38.haftadayız bende gelen giden değişen hiç bir şey yok ve bir an önce doğurmak istiyoruum😂
abilgen yeni_anneadayi 38+6 tık yok ne ağrı ne sancı ne bişi. Suyum iyi nişan yok karnım düşmedi. Fink atıyorum hâlâ dışarlarda. Ama yok gelmiyor bir türlü.
mylifemyworld yeni_anneadayi 40+6 dan selamlar 😅salı suni ile doğum yapicam maalesef ki benim kızım inat gelmiyor 🤦🏻♀️
Zeyneppp96 36 nişan falan gelmedi karnım sanki düştü gibi ama ishal bulantı çok var bunlar doğum belirtisi mi kesin ya 😅 benim biraz daha vardır bence 😅 Allah size sabır versin bir an önce sağlıkla kucağınıza alın inşallah 💕
yeni_anneadayi Zeyneppp96 amin hepimiz alalım inşallah 🩷 mide bulantısı ve ishal doğum yakın olduğunu gösteriyor diyolar ama nişan gelmediyse zaten daha vardır vaktin benim 1 hafta oldu geleli tık yok😂
yeni_anneadayi MiniginAnnesiii_ ay benim de geçen hafta kanamam geldi dün gece de aynı senin givi sancım oldu ama yok bunlar içerde rahat gelmek istemiyorlar 😂
yeni_anneadayi Haticenuuur ay bende kız bebek diye 38 e kadar kesin doğururum diyordum 38 de belirtim bile yoktu keşke gelselerde bi rahatlasak 😂
Haticenuuur yeni_anneadayi ay evet benimki de kız ben 37de doğururum kesin dedim durdum gelmek bilmiyor bu seferde . İlişki öneriyorlar ama bende korkuyorum enfeksiyon kaparım diye napcam bilmiyorum zorlanıyorum doğurmamız lazım 😂
yeni_anneadayi abilgen 41 i bulmasalar bari🥲 benim suyum azalmasa daha çok kalır gibi dedi doktor suyum azalınca mecbur çarşambaya kadar suyun gelmezse suni vereceğiz dedi
yeni_anneadayi Haticenuuur valla bacım ilişki baştan beri ara vermedik hurma yedim yürüdüm pilates hiç bırakmadım çaylar içiyorum yok yokkk benden sonra hamile kalanlar doğurdu ben hala bekliyorum gelesi olmayan bebek gelmiyormuş yaptıklarımız boşa 😂 korunmasız ilişki yaşadım baştan beri enfeksiyon cıktı Bende bilmiyordum enfeksiyon yaptığını doktor ilaç verdi onu kullanacağım doğuma kadar 🥹
abilgen yeni_anneadayi normal doğumu da suni ile başlatabiliyo dimi. İlla sezeryan olmak zorunda değil. Çok uzadı artık gelsinler. İnşallah bulmazzzz 41i🥺
Haticenuuur yeni_anneadayi yaa demekki herkeste işe yaramıyor o zaman kesin bende de yaramaz çünkü şanssız bir insanım 😂 çok geçmiş olsun bu arada umarım enfeksiyon bir an önce geçer
yeni_anneadayi mylifemyworld ayy nasıl geçecek lütfen paylaş bende büyük ihtimalle çarşamba suni alıcam🥹
yeni_anneadayi abilgen evet canım önce suni ile normal doğum başlatılıyor hiç açılman olmazsa saatlerce çocuk sıkıntıya düşerse o zaman sezeryan şart oluyor
mylifemyworld yeni_anneadayi ay Allah yardımcımız olsun zor diyorlar inşallah fırsat olursa paylaşırım mutlaka🌸