Elisa46 Ne zaman başladı, dr göründünüz mü? Yada hangi yiyecekler de tetikledi sizi. Benim 3 kez acı ve köfte tarzı yiyecekde kanama oldu büyük abdestten gelen. Sizde bu durumu yaşayanlar paylaşabilir misiniz. Ben Şuan 6. aydaym
Aslibh Elisa46 oturdugun yer.yumusak olsun su yuruyus kayisi kepekli ekmek tuket ogunlerini atlama bol lif tuket ve pamuklu ic camasiri kullan bide krem sur eczaneden temin edebilirsin doktorunada danis
Elfakca Elisa46 önce doğum doktoruna şöyle o kabız olmaman için şurup yada fitil vericektir zaten sonra ona danışarak başka branşlara yonelirsin
askooyumm Hamilelikten önce başladı. Ara ara kan geliyordu ama önemsemedim baharatı falan kesince sıvı ağırlıklı beslenince düzene biniyordu. Sen de öyle yapabilirsin
minikkmelek gebelikte ve normal dogum sonrası kabusum olmustu resmen . asıl mesele kesınlıkle kabız olmamakta . dogum sonrasında doktor şurup vermıstı ve magnezyum vermıstı ıshal olmam ıcın sonrasında ıshal olamadım ama en azından kabız degıldım bıraz dahatlamıstım . doktorunuza danısabılırsınız. bol bol da su içmeniz gerekıyor