Tuba-Sahra oncelikle onun yanina gidince konusun onunla ona moral vrin onun yanında olduğunuzu bilsin tmm mı ağlamayın mutlu gidin dışarda hüngür hüngür ağlarsınız eğer dokunursanjz da sadece elibizi basina ve ayaklarina sabit tutun o.sizi oyle cokk guzel hissediyor ve hep sabırlı olun dua edin şükredin 😊o iyi olcak ve eve gelcek annesiyle babasıyla oyunlar oynicak hatta ve hattaaaa uyutmicak sizi bak gör ben hep böyle hayal ederdim sendee oyle et ki az mutlu ol senin sütun ona cokkk gerekli eger strese girersen sutun kesilir ve ona bi kayıp olur ben burdayim.istediğin zaman bana yaz konusmamistersende konuşabiliriz merak ettiğin birşey olursa sorabilirsin biliyorsam bilgim varsa cevap veririm