Sinemberkehan çok teşekkür ederim canım, tüpbebek benimki. 39 yaşında transfer oldum, 40ta doğuruyorum 🥰🙏🧿 ilk denememiz, 2 embriyo transfer edildi, ikisi de tutundu çok şükür. Benim kist problemim vardı, doğal yolla 1 sene kadar bekledik, aşılama yaptırdık olmadı, vakit kaybı olmasın diye direk tüpbebek tedavisine başvurduk. Sizin de olur inşallah en yakın zamanda 🙏🙏🙏 saglikla